Co będzie w 2023?

Cześć!

Z tej strony Albina. Wielkimi krokami zbliżają się Święta, a co za tym idzie, koniec roku. Postanowiłam, że tak jak w zeszłym roku napiszę, o czym w przyszłym roku przeczytacie na blogu. Mam nadzieję, że będziecie to zaglądać i zostawicie czasem jakiś komentarz. Przejdźmy więc do meritum.

  • Prawdopodobnie będzie królowa Luiza 
  • Post z okazji rocznicy ślubu rodziców Wilhelma II
  • Zahaczymy o historię Śląska, czyli post o nietypowych rojalsach, rodzinie Hohenlohe-Schillingsfürst.
  • Dowiemy się, kim był ostatni król Wirtembergii.
  • Poczytamy o niektórych pałacach i zamkach.
  • Dowiemy się, która księżniczka została politykiem
  • Nie zabraknie też cesarza Wilhelma II.
  • W lutym zaproszę Was do zadawania pytań w QnA
  • Karolina, pierwsza królowa Bawarii
  • Tiary.
  • Królowa Elżbieta, żona Fryderyka Wilhelma IV
  • Poznacie Augustę, żonę cesarza Wilhelma I
  • Wywiady
  • Oraz oczywiście ta urocza księżniczka na zdjęciu
Oczywiście to nie wszystko. Pojawiać się też będą wiadomości, będę też decydować na bieżąco. 

Komentarze

  1. Najbardziej zaciekawiłaś mnie tym postem o ślubie rodziców Wilhelma II :) Ale równie chętnie poczytam o królowej Luizie, tiarach i księżniczce-polityk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie pomysły według mnie są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, serdecznie chciałabym cię zaprosić na bloga w tmeatyce polskich royalsów. Co prawda ostatni post był w maju, ale postanowiłam wrócić do pisania tego bloga https://queensandprincessesofpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy